vineri, 5 ianuarie 2018

Cel mai bun aer conditionat

Am sa profit de ocazie si am sa spun tuturor celor care intentioneaza sa isi monteze un aparat de aer conditionat sa apeleze la East Shop daca isi doresc sa aiba parte de cele mai bune servicii si produse de calitate. Eu am apelat la ei acum doi ani cand am ales un aparat Hitachi si cu aceasta ocazie l-am inlocuit pe cel vechi care depunea din ce in ce mai mult efort, consuma mai mult, dar oferea mai putin. Am ales tehnologia japoneza pentru stiu cat de renumiti sunt acestia si pentru calitatea produselor pe care le ofera si am dat peste East Shop intamplator.

Bineinteles, m-au atras preturile, care sunt accesibile pentru toate buzunarele si mi-a fost comod sa vad toate produsele online, fara sa mai fie nevoie sa ma deplasez pana in magazin. Gama e foarte variata, asa ca e imposibil pentru cineva sa nu isi gaseasca ceea ce are nevoie. In cazul meu a fost destul de simplu intrucat am avut nevoie destul de putin complexe, adica sa racesc un living de vreo 9 metri patrati. Nu am vrut solutii moderne si complicate, ci ceva foarte simplu, care sa fie usor de folosit de catre intreaga familie, iar cu aparatul Hitachi pe care l-am ales nu sunt dezamagit deloc.

Al meu are timer ca mi se pare destul de util sa il poti programa sa se opreasca dupa un anumit timp, dar, in schimb, e foarte eficient din punct de vedere al consumului, asa ca pana acum nu am simtit mare diferenta la facturile care au venit in timpul verii. Totodata, un astfel de aparat, banuiesc ca indiferent de tipul ales, e foarte util si pe durata iernii, cand poate fi utilizat ca o alternativa la sistemul de incalzire traditional, prin radiatoare fixe sau mobile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu